Del 1

Harry perspektiv:
Jag vaknar av att väckarklockan ringer och Louis hoppar i min säng.
-Vad gör du Louis?? frågar jag och orkar knappt öppna ögonen.
-Vi ska på intervju om knappt en timme!
-Upp och hoppa säger Niall och Louis i kör
Jag stiger upp och gör mig redo, i bilen sitter alla och fjantar sig som vanligt, Louis häller te på Niall så att det ser utt som att han har kissat på sig, som tur var hade Niall ett par extra byxor i bagaget. På intervjun går det jätte bra, när dom frågar vem som har flickvän blir alla förutom zayn knäpptysta, Zayn blir röd som en tomat i ansiktet, han har inte berättat för någon annan än mig, Louis, Niall och Liam, han ville att vi skulle vara tysta om det så vi är det.
Louis perspektiv:
Jag väcker Harry och vi åker till inntervjun, efter intervjun så går bi på stranden, det var så himla varmt ute. På stranden verkar Liam träffa några tjejer som flockas runt honom, dom blir bara fler och fler. Vi andra badar och jag vrålar
-Vi lämnar hooonooom, nuu sticker vii! vrålar Louis alla tar sina saker och vi springer tillbaka till bilen så att ingen ska se oss. Fast det bara är några hundra meter tillbaka till huset så åker vi bil dit.

Mobilen i min ficka börjar vibrera och låta, jag tar upp den och svarar, det är Liam. Man hör att han skriker
-HJÄÄLP, varför lämnade ni mig? NEJ GE TILLBAKA MIN MOBIL!!!!!!
Eftersom fansen tar hans mobil så måste jag skriker jag och Louis tillbaka
-Vi kommer och räääddar diiiiig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0